НА ВАРТІ ЕКОЛОГІЇ.

НА ВАРТІ ЕКОЛОГІЇ.

МАЗ ВИПУСТИВ ГАЗОВИЙ сміттєвоз!

Мінський автозавод випустив перший серійний газовий сміттєвоз. На відміну від аналогів, він практично не шумить і не димить, а в атмосферу надходить в 10 разів менше чадного газу. Новинка показана на презентації в Могильові.

МАЗ-4901С4 зібраний на заводі «Могілёвтрансмаш» і працює на стиснутому природному газі. Для цього використовується обладнання четвертого покоління від норвезької компанії Hexagon. З її допомогою машина за раз проходить близько 200 кілометрів. У порівнянні з дизельним двигуном виходить на 40% економічніше за рахунок економії на паливі. Для заправки газом встановлені два блоки з композитних матеріалів загальним обсягом 420 літрів.

«Зараз основні витрати експлуатуючих організацій припадають на паливо. Новий сміттєвоз дозволить його економити і посприяє швидкої окупності, що знизить і витрати на вивезення сміття, які щомісяця сплачують білоруси », – відзначають в ВАТ« МАЗ ».

Ще одна перевага – висока екологічність. Машина виробляє в 10 разів менше чадного газу і вдвічі менше оксиду азоту. Крім того, автомобіль практично не шумить на тлі класичних сміттєвозів.

Сміттєвоз із заднім завантаженням вміщує понад 10 кубометрів вантажу. У машині використовується швидко арматура, яку легко ремонтувати. У передній частині кузова і на задньому борту вбудовані відстійники. Тим самим рідка грязь не розтікається навколо техніки, а накопичується і зливається в спеціально відведених місцях.

 Новинка вийшла надійною і невибагливою. Напрямні плити-преса і завантажувальна «ванна» виготовлені зі шведської зносостійкого стали. А основна гідравліка, в тому числі розподільники, гідроблок & nbsp; управління і насос, поставили світові бренди.

«Це перший серійний білоруський сміттєвоз на Газомоторні паливі. І що почесно, він розроблений нашими конструкторами. Машина дозволить значно знизити експлуатаційні витрати комунальників і підвищить якість роботи – з меншим шумом і більшою турботою про екологію. Ставка також зроблена на високу надійність і міцність конструкцій. Ми очікуємо високий попит на цю модель всередині країни і за кордоном », – пояснюють на підприємстві.

Машина підтримує євростандарт з безпеки. Так, монітор і камера заднього виду дозволяють вести контроль над завантаженням & nbsp; і розвантаженням, а заодно спрощують рух заднім ходом.

Передбачено і дворічний алгоритм закриття заднього борту. «Це свого роду додатковий контроль стану заднього борту після вивантаження. Водій сміттєвоза підходить до заднього борту, за допомогою подвійних ручок закриває його і одночасно контролює відсутність в кузові небажаних елементів », – уточнюють розробники.

Сміттєвоз вже пройшов тривалі випробування з безпеки та екології. Новинка отримала схвалення транспортного типу Митного союзу. Машина може прижитися не тільки в Білорусі – її планують поставляти в Росію та інші країни СНД.